.:: Facultatea de Marketing ::.

Resurse bibliografice recomandate de Departamentul de Marketing

 

In anul 2001 a fost creata colectia "Biblioteca de Marketing", din initiativa prof. univ. dr. Virgil Balaure - seful Catedrei de Marketing de la acea data, cu sprijinul membrilor si colaboratorilor Catedrei de Marketing. Debutând cu titlul "Sisteme Informatice de Marketing", autor conf. univ. dr. Gheorghe Orzan, "Biblioteca de Marketing" este rezultatul unui parteneriat pe termen lung intre Editura Uranus si Departamentul de Marketing din cadrul Academiei de Studii Economice Bucuresti, in acest moment fiind editate peste 20 de carti, numeroase altele aflandu-se foarte aproape de a vedea lumina tiparului.

Pe langa publicatiile aparute sub egida "Bibliotecii de Marketing", membrii si colaboratorii Catedrei au fost implicati in publicarea unui numar semnificativ de alte carti , atat in domeniul Marketingului, cat si in domenii economice conexe, carti ce au vazut lumina tiparului in colaborare cu un numar de alte edituri importante.

Colectia "Biblioteca de Marketing"

2004:
Virgil Adascalitei
Euromarketing - fundamente
Carmen Balan
Logistica - factor integrator si sursa de competitivitate
Iuliana Cetina, Raluca Ecaterina Brandabur
Marketingul serviciilor. Abordare teoretica si studii de caz
Ionel Dumitru
Marketing strategic. O abordare în perspectiva globalizarii
2003
Virgil Balaure (coordonator), Virgil Adascalitei, Laurentiu Dan Anghel, Carmen Balan, Iacob Catoiu, Mihai Diaconescu, Ionel Dumitru, Valerica Olteanu, Gheorghe Orzan, Eva-Cristina Petrescu, Nicolae Al. Pop, Ioana Cecilia Popescu, Felicia Stancioiu, Daniel Serbanica, Nicolae Teodorescu, Calin Veghes, Diana Vranceanu, Razvan Zaharia
Marketing. Teste-grila. Editia a IV-a revazuta si adaugita
Iacob Catoiu, Nicolae Teodorescu
Comportamentul consumatorului
Mihai Diaconescu
Marketing agroalimentar
Ioana Cecilia Popescu
Comunicarea in marketing
Calin Veghes
Marketing direct
2002
Virgil Balaure (coordonator), Virgil Adascalitei, Carmen Balan, Stefan Boboc, Iacob Catoiu, Valerica Olteanu, Nicolae Al. Pop, Nicolae Teodorescu
Marketing. Editia a II-a revazuta si adaugita
Iacob Catoiu (coordonator), Carmen Balan, Ioana Cecilia Popescu, Gheorghe Orzan, Calin Veghes, Tiberiu Danetiu, Diana Vrânceanu
Cercetari de marketing
Razvan Zaharia
Marketing social-politic
Razvan Zaharia, Anca Cruceru
Gestiunea fortelor de vânzare
2001
Carmen Balan
Logistica
Iacob Catoiu, Nicolae Teodorescu
Comportamentul consumatorului. Abordare instrumentala
Virginia Oprisan
Marketing si comunicare în sport
Gheorghe Orzan
Sisteme informatice de marketing
Nicolae Al. Pop, Ionel Dumitru
Marketing international
Razvan Zaharia
Marketing social-politic
Virgil Balaure (coordonator), Virgil Adascalitei, Laurentiu-Dan Anghel, Carmen Balan, Iacob Catoiu, Tiberiu Danetiu, Mihai Diaconescu, Ionel Dumitru, Valerica Olteanu, Gheorghe Orzan, Eva-Cristina Petrescu, Nicolae Al. Pop, Ioana Cecilia Popescu, Felicia Stancioiu, Nicolae Teodorescu, Calin Veghes, Diana Vrânceanu, Razvan Zaharia
Marketing. Teste-grila. Editia a III-a revazuta si adaugita
Laurentiu-Dan Anghel, Eva-Cristina Petrescu
Business-to-business marketing. Editia a II-a revazuta
Laurentiu-Dan Anghel, Eva-Cristina Petrescu
Business-to-business marketing

 

Alte carti de Marketing si economice la elaborarea carora au participat membri sau colaboratori ai Catedrei de Marketing

Carmen Balan (editor coordonator), Marketing. Aspecte conceptuale si operationale, Editura ASE, 2004

Constantin Florescu, Petre Mâlcomete, Nicolae Al. Pop (coordonatori), Marketing. Dictionar explicativ, Editura Economica, 2003

C. Baroga, St. Boboc, V. Popescu (coordonatori), Piata de capital. Termeni esentiali. Dictionar englez-român, Editura Hrema, 2003

Valerica Olteanu, Marketing financiar-bancar, Editura Ecomar, 2003

Valerica Olteanu, Marketingul serviciilor. O abordare manageriala, Editura Ecomar, 2003

Daniel Serbanica, Relatii publice, Editura ASE , 2003

Virgil Balaure, Calin Veghes, Mihai Rosca (coordonatori), Marketingul în procesul dezvoltarii economice si sociale. 1971-2001: 30 de ani de marketing în România (doua volume), Editura ASE, 2002

Carmen Balan , Cercetari de marketing. Continutul, rolul, tipologia si procesul cercetarii de marketing intern si international, Editura ASE, 2001

Virgil Balaure (coordonator), Virgil Adascalitei, Carmen Balan, Stefan Boboc, Iacob Catoiu, Valerica Olteanu, Nicolae Al. Pop, Nicolae Teodorescu, Marketing, Editura Uranus, 2000

Virgil Balaure (coordonator), Marketing. Teste grila. Editia a II-a revazuta si adaptata, Editura Uranus, 2000

Nicolae Al. Pop (coordonator), Marketing strategic, Editura Economica, 2000

Aurelia-Felicia Stancioiu, Strategii de marketing în turism, Editura Economica, 2000

Laurentiu-Dan Anghel, Constantin Florescu, Razvan Zaharia, Aplicatii în marketing, Editura Expert, 1999

Virgil Balaure (coordonator), Marketing. Teste grila, Editura Uranus, 1999

Virgil Balaure, Ioana Cecilia Popescu, Daniel Serbanica, Calin Veghes, Tehnici promotionale - probleme, analize, studii de caz, Editura Uranus, 1999

Iacob Catoiu, Carmen Balan, Bogdan Onete, Ioana Cecilia Popescu, Calin Veghes, Metode si tehnici utilizate în cercetarile de marketing. Aplicatii, Editura Uranus, 1999

Aurelia-Felicia Stancioiu, Dictionar de terminologie turistica, Editura Economica, 1999

Iacob Catoiu, Nicolae Teodorescu, Comportamentul consumatorului. Teorie si practica, Editura Economica , 1997

 

Untitled Document
Untitled Document

Academia de Studii Economice - Facultatea de Marketing

Adresa: Str. Mihai Eminescu nr. 13-15, sect. 1, cod 010511, Bucuresti
Telefon: 021 319 19 80;      021 319 19 00  interioare: 237, 254, 259, 464, 465, 467,468,469

Relaţii cu publicul - E-mail facultate:  facultatea.marketing@ase.ro

Administrator site: webmaster_mk@mk.ase.ro